BRASA CROSSFIT PRODUKTŲ PRIKIMO - PARDAVIMO TAISYKLĖS

1. APMOKĖJIMAS UŽ PREKES

Internetinėje parduotuvėje brasacrossfit.lt galite atsiskaityti jums patogiausiu būdu:

  1. Grynaisiais pinigais.
  2. Kreditine kortele.
  3. Elektronine bankininkyste.
  4. Bankiniu pavedimu.

Grynieji pinigai

Jūsų patogumui siūlome atsiskaityti už prekes grynaisiais pinigais prekių atsiėmimo metu. Pasirinkę šį mokėjimo būdą, atsiskaitysite ne užsakymo metu, o atsiimdami prekes „Brasa CrossFit“  klube.

Atsiskaityti grynaisiais pinigais galima:

  • atsiimant prekes „Brasa CrossFit“ klube Žirmūnų g. 68, LT-09124 Vilnius. (3 aukštas)

Banko kortelė

Jūsų patogumui siūlome atsiskaityti už prekes banko kortele. Pasirinkę šį mokėjimo būdą, atsiskaitysite ne užsakymo metu, o atsiimdami užsakymą prekių atsiėmimo metu „Brasa CrossFit“ klube Žirmūnų g. 68, LT-09124 Vilnius. (3 aukštas).

Elektroninė bankininkystė

Internetinėje parduotuvėje brasacrossfit.lt už prekes galima sumokėti naudojantis populiariausiomis elektroninės bankininkystės sistemomis: AB bankas „Swedbank“, AB „SEB bankas“, AB „DnB bankas“, „Nordea Bank Lietuva“, Danske Bank A/S Lietuvos filialas, AB „Citadele bankas“, AB „Šiaulių bankas“.

Kaip apmokėti užsakymą naudojantis elektronine bankininkyste:

  1. Užpildykite kontaktinius duomenis ir prie apmokėjimo būdo pasirinkite „Paysera“. Atsidariusiame lange pasirinkite ir savo banką.
  2. Būsite nukreiptas į savo banko elektroninės bankininkystės puslapį. Prisijunkite įprastu būdu ir sistema jau bus Jums suformavusi mokėjimą už išsirinktas prekes. Beliks tik patvirtinti mokėjimą.
  3. Patvirtinus mokėjimą, elektroninės bankininkystės puslapis užsidarys, o Jūs vėl sugrįšite į brasacrossfit.lt Prisijungimo prie elektroninės bankininkystės duomenys naudojami tik prisijungimui prie banko puslapio, į internetinę parduotuvę brasacrossfit.lt duomenys neperduodami.

Banko pavedimas

  • Pasirinkę šį atsiskaitymo būdą, įprastu būdu perveskite pinigus į mūsų banko sąskaitą.
  • Atkreipkite dėmesį, kad mokėjimo paskirties laukelyje reikia būtinai nurodyti www.brasacrossfit.lt užsakymo numerį.

Sąskaitos rekvizitai:

Gavėjas: UAB Solvo LT

A/S: LT95 7044 0600 0801 9609

Bankas: SEB bankas

Įmonės kodas: 303290768

Mokėjimo paskirtis: reikia nurodyti užsakymo numerį (PVZ. Užsakymas 9394) 

2. PREKIŲ GRĄŽINIMAS – ATSISAKYMAS

Prekių pirkimo – pardavimo sutarties atsisakymas.

Pirkėjas nenurodydamas priežasties, tačiau pats apmokėdamas prekės pristatymo išlaidas, per 14 (keturiolika) dienų turi teisę atsisakyti prekių pirkimo-pardavimo sutarties pranešdamas apie tai Pardavėjui. Šia teise Pirkėjas negali pasinaudoti sudarius vieną iš Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 2 dalyje išvardintų sutarčių.

Apie pirkimo-pardavimo sutarties atsisakymą Pirkėjas Pardavėjui praneša vienu iš šių būdų: užpildydamas pavyzdinę sutarties atsisakymo formą arba pateikdamas aiškų pareiškimą, kuriame išdėstytas jo sprendimas atsisakyti sutarties. Pranešimas dėl sutarties atsisakymo siunčiamas el. paštu hello@brasacrossfit.lt. Gavęs Pirkėjo pranešimą, Pardavėjas išsiunčia patvirtinimą apie pranešimo gavimą.

Sutarties atsisakymo terminas pasibaigia po 14 (keturiolikos) dienų. Terminas skaičiuojamas nuo tos dienos, kai pirkėjas gauną prekę.

Pardavėjas nedelsdamas ir ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo tos dienos, kai jis gavo pirkėjo pranešimą apie sutarties atsisakymą, turi grąžinti pirkėjui visas šio sumokėtas sumas, įskaitant, prekių pirkimo metu pirkėjo apmokėtas prekių pristatymo išlaidas.

Grąžindamas pirkėjui visas sumokėtas sumas, pardavėjas turi naudoti tokį pat mokėjimo būdą, kokį naudojo pirkėjas mokėdamas pardavėjui, nebent pirkėjas aiškiai sutiko dėl kitokio būdo ir, jei pirkėjas nepatiria jokių kitų papildomų išlaidų.

Teise grąžinti prekes Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu nebuvo praleistas prekės grąžinimui numatytas terminas, prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos prekinė išvaizda, taip pat ji nebuvo naudojama. Visos grąžinamos prekės turi būti su autentiškomis etiketėmis, apsauginiais maišeliais ir tvarkinga originalia pakuote.

Visos dovanos, kurios buvo pateiktos kartu su įsigyta preke, turi būti grąžintos tuo pat metu.

Prekių grąžinimo metu Pardavėjas negrąžins pinigų už prekes, kurios buvo pažeistos siuntimo metu. Pardavėjas neatsako už siuntinius, kurie buvo išsiųsti netinkamai supakuoti, netinkamai nurodžius adresą, taip pat jei siuntiniai buvo prarasti ar sugadinti siuntimo metu.

Pirkėjui grąžinama: prekės kaina, administracinis mokestis, jei buvo taikytas, prekės pristatymo išlaidos.

Tuo atveju, Jei Pirkėjas įsigijo netinkamos kokybės prekes, arba prekių netinkama kokybė pasireiškia gamybiniu defektu, kuris buvo prekių pirkimo metu, ar neatitikimu gamintojo nurodytoms specifikacijoms, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba Pirkėjui grąžinama: prekės kaina, administracinis mokestis, jei buvo taikytas, prekės pristatymo išlaidos, prekės grąžinimo išlaidos.

Prekės pristatymo išlaidos negrąžinamos, jei Pirkėjas pasirinko kitą negu Pardavėjas siūlė pigiausią prekės pristatymo būdą.

Prekių keitimas ir grąžinimas.

Pirkėjas turi teisę per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių perdavimo jam dienos pakeisti įsigytas prekes analogiškomis kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo prekėmis. Jeigu keičiant prekes susidaro kainų skirtumas, Pirkėjas su Pardavėju privalo atsiskaityti pagal perskaičiuotas kainas. Pirkėjo pranešimas apie norą pasinaudoti šio Taisyklių punkto numatyta teise su nurodytomis grąžinamomis prekėmis siunčiamas el. paštu hello@brasacrossfit.lt.

Jei Pirkėjui nepatinka nusipirktų prekių forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, prekės keičiamos ir grąžinamos remiantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimu Nr. 738 patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“.

Gavęs prekes Pardavėjas įsipareigoja pakeisti jas tomis pačiomis prekėmis tik Pirkėjo nurodytos formos, dydžio, spalvos, modelio ar komplektiškumo. Jeigu Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamos prekės, jis grąžina Pirkėjui už prekę sumokėtus pinigus. Pinigai Pirkėjui grąžinami per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų po to, kai Pardavėjas gavo Pirkėjo pranešimą apie norą pasinaudoti šia teise, o jei Prekė Pirkėjo nėra grąžinta Pardavėjui šiame punkte numatytas terminas skaičiuojamas nuo Prekės grąžinimo Pardavėjui dienos.

3. PREKIŲ PRISTATYMAS IR ATSIĖMIMAS

Prekių pristatymas naudojantis kurjerio paslaugomis

  • Prekes pristatysime Jūsų nurodytu adresu visoje Lietuvoje.
  • Pristatymo laikas:
  • I-V 08:00 – 18:00 val.
  • I-V 18:00 – 22:00 val (didžiausiuose Lietuvos miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Marijampolėje, Tauragėje, Utenoje ir Telšiuose);
  • Pristatymo mokestis iki 2 kg – € 3.

Prekių atsiėmimas atsiėmimo punkte.

Prekes galite atsiimti Brasa CrossFit klube adresu Žirmūnų g. 68, LT – 09124, Vilnius, 3 aukštas.

Atsiimti prekes galite:

I – V 8:00 val. – 20:00 val.

VI 10:00 val. – 15:00 val.

4. PREKIŲ PIRKIMAS IR ATSIĖMIMAS

Priimdami iš kurjerio ar atsiimdami užsisakytas prekes atsiėmimo punkte, patikrinkite siuntos (-ų) būklę bei pasirašykite sąskaitą faktūrą (važtaraštį) ar kitą siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą. Tuo atveju, jei prekių perdavimo-priėmimo metu pastebėjote siuntos ir/ar prekės (-ių) išorinės išvaizdos pažeidimus, prekės (-ių) komplektacijos neatitikimus, būtinai pažymėkite tai sąskaitoje faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo–priėmimo dokumente bei, dalyvaujant mūsų atstovui, kuris pristatė (pateikė) Jums siuntą, surašykite laisvos formos siuntos ir/ar prekės (-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Jums neatlikus šių veiksmų, mes neprisiimame atsakomybės dėl:

  1. prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas;
  2. prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.

5. GARANTIJOS

Lietuvos Respublikoje galiojantys teisės aktai visoms prekėms nustato 24 mėn. garantinį laikotarpį, tačiau gamintojai tam tikrais atvejais gali nustatyti trumpesnį arba ilgesnį terminą (pvz.: baterijos). Tokiu atveju taikomas gamintojo nustatytas garantinis laikotarpis.

Prekei sugedus garantiniu laikotarpiu, jos pakeitimas kita tokia pat preke ar remontas atliekamas nemokamai. Pardavėjas gali grąžinti pirkėjui už sugrąžintą nekokybišką prekę pinigus.

Jei garantinis laikotarpis yra pasibaigęs, prekė nėra priimama garantiniam remontui ar pekeitimui.

Sugedus prekei, Jūs galite tiesiogiai kreiptis į brasacrossfit.lt ir mes Jums suteiksime visą reikalingą informaciją ir/ar pagalbą dėl sugedusios prekės remonto ar keitimo.

Pateikdami garantinę prekę, būtinai pateikite pirkimo dokumentą arba galiojantį prekės garantinį taloną.

Pardavėjas neteikia prekių garantinės priežiūros paslaugų:

Jei garantinį aptarnavimą teikiantis (-ys) centras (-ai) yra už Lietuvos Respublikos ribų, Pardavėjas organizuoja Prekių siuntimą į tokį (-ius) centrą (-us);

Jei garantinį aptarnavimą teikiantis (-ys) centras (-ai) yra Lietuvos Respublikoje, Pirkėjas nukreipiamas į tokį (-ius) centrą (-us).

Pardavėjas neatsako už tai, kad brasacrossfit.lt esančios prekės savo dydžiu, forma, spalva, ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų, spalvos ar kitų parametrų dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių ar kitų techninių priežasčių. Pirkėjui rekomenduojama perskaityti prekės aprašymą arba apžiūrėti prekę atsiėmimo punkte.

6.  PRIVATUMO IR SAUGUMO POLITIKA

Jūsų asmeninė informacija yra laikoma saugiai. Tik įgalioti darbuotojai, agentai ir partneriai (kurie sutiko saugoti informaciją saugiai ir konfidencialiai) turi prieigą prie šios informacijos. Visi laiškai ir naujienlaiškiai gauti iš mūsų svetainės leidžia atsisakyti papildomų laiškus.

Brasa CrossFit niekada neparduos, nenuomos, neįkeis ir nedarys mainų ar kitokiais būdais nedalins ir neviešins jūsų asmeninę informaciją kitiems asmenims, įmonėms ar organizacijoms.

Prašymą/skundą dėl mūsų interneto svetainėje įsigytos paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25,01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. 8 5 279 1466, interneto svetainė www.vvtat.lt), taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/ .